Even updaten

Heb ondanks het mooie warme weer een heleboel om te laten zien. Heb voor Marianne een 6-tal lootjes gemaakt en twee kaarten.
Daarnaast is er op het SA-forum weer een nieuwe dare geplaatst dit keer weer in de ouwe stijl. De opdracht luidt maak een lootje met If I were a rich men dit mag de titel zijn of laat je erdoor inspireren. En gebruik lekker veel verf/inkt en stempels.
Hier is mijn uitvoering;

En hier volgen de lootjes die ik voor Marianne/madebymaly heb gemaakt.















En nog twee kaartjes;
Vanochtend hebben de kids van groep 7 praktijk verkeersexamen op de fiets gedaan en ik mocht een van de controleposten bemannen. Ze zijn gelukkig allemaal (48) geslaagd!!!!!!!
Dat posten was helemaal niet verkeerd voor koffie werd gezorgd en ik zat lekker in het zonnetje.
Bedankt voor het bezoeken van m'n blog.

Reacties

Anoniem zei…
Wow Anja je bent lekker op dreef en ze zijn zoals altijd weer prachtig!!!

Groetjes Jacqueline
Wat een prachtige lootjes zijn het weer geworden zeg, super!!

XOXO Peter
Anoniem zei…
Onwijs mooie layouts. Je kaartje onderaan vind ik ook te gek!

groetjes hetty
MadeByMaly zei…
Ze zijn zoals altijd weer allemaal super! O en die babyfoto's (smelt)

groetjes, marianne
Martine zei…
Wauw Anja! Je bent lekker bezig!

Super lay outs, ik vind ze allemaal erg mooi!

Groetjes, Martine
Ingrid zei…
Wow, Anja! Wat een prachtige layouts en kaarten. Je bent goed op dreef zeg.
Marsha zei…
wat een prachtige lo's heb je gemaakt voor MadeByMaly ! Je hebt mij geinspireerd om een kaart te maken met het Pink Paislee papier. Hij komt binnenkort op mijn blog te staan, het is nl. voor mijn DT werk van de Scrapotheek ;-)

Groetjes Marsha
Natasja Vink zei…
Wat een super creaties heb je weer gemaakt.

Natasja
Nicky zei…
ik vind alle lootjes prachtig... voor mij ben je een bron van inspiratie!