CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 31 juli 2008

2sketches4you

Wat is dat toch heb ik de after vakantie blues of komt het gewoon door het warme weer ik schijn maar niet te kunnen scrappen. Wil wel graag maar er komt niets uit m'n handen. Gelukkig zijn er van die leuke site's met genoeg inspiratie dus heb wel iets kunnen doen. Een van m'n favoriete site's is 2sketches4you, ik heb nog geen kaartje overgeslagen dus heb ik ook de afgelopen twee sketches die geplaatst zijn gedurende mijn vakantie gemaakt.

Laura's sketch 4;


En mijn uitwerking;
Heb gekozen voor het mooie papier van october afternoon en er een "trekkaart"van gemaakt.





Kazan's sketch 5;

Mijn uitvoering;
Ook hier weer het papier van october afternoon gebruikt.
En de sketch van deze week Laura's sketch 5;
\
En mijn uitwerking;
Bedankt voor het bekijken weer.

12 reacties:

Monique

de kaartjes zijn prachtig!!

Laura Davis

Anja,
They are al stunning! You have been super busy!
Thanks for playing:)
Laura

Christine

All of your cards are FABULOUS! I love the sliding greeting on the first one, and I love how you used the October Afternoon papers! Beautiful work with the 2S4Y sketches! :)

Wilma

Helemaal gaaf Anja!!! Je zou bijna denken dat je geen was hebt na de vakantie :)

Odetta's Scrap-walk-in-closet

Wat een mooie kaartjes!!
October Afternoon heeft vrolijk dessinpapier!
Dit moet veel werk zijn geweest!

Groetjes, Odetta

Joke

Wow, leuke kaartjes Anja. En ik vind ook dat Laura en Kazan mooie schetsen hebben. Dat "trekkaartje" vind ik een leuk idee.

Ingrid

Ze zijn alledrie hartstikke leuk. October Afternoon is een van m'n favoriete papierlijnen op dit moment.

Berdien

Hele mooie kaarten Anja !! Vind vooral de tweede kaart erg gaaf gedaan !
Groetjes Berdien

Hanneke

Ziet er goed uit Anja, mooi kaarten zeg!!

moralia

Wow... stunning cards!! Love them all!! :)

Lindsay Spencer

I really love that red and orange card.

Leontine

Hoi Anja!! Ze zijn geweldig. Groetjes, Leontine