En alweer een award

Ik was blij verrast en ook heel erg trots dat ik weer een award heb mogen ontvangen en dit keer van een naamgenote, je vind haar blog hier. Heel erg bedankt Anja ik voel me zeer vereerd.



De regels/rules voor deze award;

1. Only allowed to 5 persons
Alleen bestemd voor 5 personnen.
2. 4 have to be dedicated followers of your blog
4 moeten vaste bezoekers van je blog zijn.
3. One has to be someone new to your blog and live in another part of the world.
Een moet een "nieuwe" bezoeker zijn en afkomstig uit een ander deel van de wereld.
4. You must link back to whoever gave you the award quite simple really it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.
Je moet een link plaatsen naar degene waarvan je de award hebt gekregen heel eenvoudig en het is een manier om degene die de tijd nemen voor de fijne commentaren die je dag maken te bedanken.

Bij deze ga ik de award nu dan geven aan de volgende personen die m'n blog heel trouw volgen ( evenals anderen maar mag er maar 4 "weggeven");

1. Hanneke
2. Wilma
3. Berdien
4. Monique
5. Lea L ( for the nice commants on my cards made for 2sketches4you)

Reacties

Hihi, bedankt voor je award!!

XxX Hanneke
Anoniem zei…
Ooh super bedankt Anja !! Voel me wederom enorm vereerd !
Groetjes Berdien
Wilma zei…
Wat lief! Dank je wel!!!
groetjes Wilma
Lea L. zei…
Thank you very much!! I really appreciate it! Have a great day!

~Lea
Monique zei…
Dank je wel Anja voor je award. ben er weer heel erg blij mee. Zal hem op mijn blog zsetten zodra ik daar de tijd weer voor heb.