Isn't she lovely

Mijn kleine meid is gisteren 7 jaartjes oud geworden en gaat na de vakantie naar groep 3 gaat snel hoor.





Heb bij het scrappersanonimousforum meegedaan aan een kaartenchallenge en de derde prijs gewonnen jippie. Hier is de prijs die ik ontvangen heb van Rita van creatiefscrapwork. Heel erg bedankt iedereen voor het stemmen en Rita voor de mooie prijs.




Mijn winnende kaartje en hier de prijs;



Daarnaast loopt er weer een sketch op het scrappersanonimous forum dit keer is de sketch van mijn hand;




En m'n uitwerking;



Bedankt voor het bekijken weer.

Reacties

Ingrid zei…
Kleine meisjes worden groot, Anja. Wat gaat het hard he? Ik weet er alles van. ;-) Alsnog van harte met jullie dochter. En ook gefeliciteerd met je prijs. Super kaartje heb je gemaakt. En die layout is ook leuk. Heb je de kaart voor 2 Sketches 4 You al af? Je bent altijd zo snel...ik had 'm al wel op je blog verwacht. De sketch is tenslotte gisteren al geplaatst. :-)
Anoniem zei…
Anja, gefeliciteerd nog met je dochtertje! Prachtig kaartje en mooie layout !!
Groetjes Berdien
Monique zei…
Gefeliciteerd met je dochter. Het gaat inderdaad snel, voor je het weet zijn ze groot en de deur uit.
Nogmaals gefeliciteerd met je prijs. Een leuke prijs heb je gekregen. Veel plezier ermee.
Het lootje is ook prachtig geworden.Je hebt je heel goed aan de sketch gehouden en toch weer je iegen ding ervan gemaakt. Heel knap. Ik vond hem knap lastig.
marjan zei…
Gefeliciteerd nog !!
Dan ineens worden ze groot ,ik weet er alles van:)
Mooie uitwerking weer van de sketch,ik heb er altijd moeite mee,werken van een sketch,deze is super !!
Penny zei…
I really love your different take on the sketch! The star hanging with the pin is fabulous!