travel journal

Had vorige week van Marianne ( madebymaly) het mooie papier van making memories de passport serie gekregen en ben gelijk aan de slag gegaan, had natuurlijk ook een kleine bestelling erbij gedaan en daar zat dus een doosje met journaling kaarten van prima marketing bij.



Gelijk wist ik hoe ik m'n travel journal zou gaan maken. Heb de journalingkaarten eruit gehaald en het doosje gepimpt en van wat papier en een tweetal papieren zakken en een binder weet even niet hoe die dingen heten een journal gemaakt.



Overal zitten tags en lekker met stempels aan de slag gegaan weet nog niet of ik hem meeneem op vakantie of dat ik hem thuis verder afmaak vind het denk ik zonde om hem mee te nemen.

Hij is te bezichtigen op de site van Marianne en hier plaats ik even een slideshow.

Reacties

Monique zei…
Je Travel Journal is mooi geworden.
Wilma zei…
Hij is mooi geworden ANja!
Miranda zei…
Hij is geweldig zeg en wat een leuk idee om het doosje te gebruiken.
Oh ik vind het echt gaaf!
Chantal zei…
Hij is super geworden zeg. Ik heb hetzelfde papier en de kit van MM gekocht. Gaat mee op vakantie en dan maak ik het daar.
wat een mooi traveljournal heb je zeker meegenomn naar italie