Bedankt, 2sketches4you, allestelt en card cj

Ik wil iedereen bedanken voor hun tips, lieve berichtjes op m'n blog, hun blogs en hun inspiratie en vooral degene die m'n scrapmojo heeft teruggevonden en heeft opgestuurd. Heb gisteren heerlijk kunnen scrappen en heb nog wel wat ideeen dus laat die tijd maar komen.




Allereerst natuurlijk het 2sketches4you blog, begint een aardige verslaving te worden en tot overmaat van ramp stond er ook nog een super sketch van Ingrid ( een van de zeer getalenteerde designteamleden) op. Nee zonder gekheid ze zijn er mede verantwoordelijk voor dat m'n mojo weer terug is.

Dit was Kazan's sketch;




En hier mijn uitwerking vond de sketch zo leuk dat ik hem gelijk twee keer heb gebruikt;







Er stond dus ook een sketch van Ingrid op en deze was ook heel erg leuk ook deze heb ik drie keer gebruikt;

De sketch;





En hier mijn uitwerkingen van de sketch;











Dan hebben we natuurlijk ook nog het allestelt blog en gisteren was het weer woensdag dus.........


Dit was de te liften lay-out gekozen door Ellen;





Hier ging het dus mis met m'n inspiratie ik vind het een mooie lay-out maar het wou maar niet lukken heb hier echt op zitten zweten en ben uiteindelijk niet echt tevreden met het resultaat zal dan toch wel niet helemaal mijn ding zijn, anyway hier is ie;



Verder had ik ook nog het card cj van Margot ( goot) liggen en ook dit was niet gemakkelijk. Het onderwerp was namelijk PAARS en wat die kleur voor jou betekend. Nou ik heb helemaal niets met paars dus pffhhhh. Uiteindelijk heb ik er toch iets van gemaakt en eerlijk gezegd ben ik er best tevreden over, hoop dat Margot dat ook is.






Zo dat was het weer voor even en nu ben ik weg moet met Rick de boeken voor school ophalen en hem dan op weg helpen met kaften. Hoop dat er dan nog wat tijd overblijft om de mojo die ik weer terug heb te kunnen gebruiken voordat hij er weer tussenuit piept.

Bedankt voor het bekijken.

Reacties

Monique zei…
Wauw wat een hoop inspiratie heb je opgedaan. Wat een leuke dingen heb je allemaal gemaakt. Eigenlijk lijken we wel een beetje op elkaar, wist je dat? Ik ben momenteel ook zo bezig met vlinders. Die van jou zijn prachtig. Hoe kom je daar aan? Het liftlootje vind ik ook erg mooi geworden en toch helemaal Anja hoor.
Ik heb ook helemaal niets met paars, dat had je kunnen vermelden. Ik weet niet of je dat hebt gedaan, want de tekst is niet zo goed te lezen.
Ben blij dat je scrapmojo weer terug is. Ik ga straks ook nog even kaartjes maken en dan ga ik ook die sketch gebruiken. Ik vind ze geweldig namelijk. Bedankt voor je inspiratie. Ik hoop dat je vaker je mojo kwijt bent, want er komt dan veel moois uit je handen :))) Grapje hoor, je weet dat ik je werk altijd mooi vind. Succes weer met alles wat je gaat doen.
Zo dan! Ziet er allemaal weer supet uit zeg!
Riky zei…
zo die zijn stuk voor stuk prachtig Anja

Groetjes Riky
marjan zei…
Jahhhh....je bent weer aan het scrappen !!
Gelukkig maar...
Ook ik ben heel benieuwd naar het geheim van de vlindertjes ,super zijn ze .
Emboss je die met de hand ?
Ik vind de lift ook erg mooi,die strepen bij het luchtbed.
Mooie kaartjes,mar ik wil er niet aan beginnen ;)
Nu moet ik op naar PAARS ...begrijp ik...
Kathryn zei…
WOW-- Absolutely amazing cards and Layouts. They are all so very pretty -- the details are amazing and I LOVE the design paper you used for the cards. :)
Ingrid zei…
Goed om te horen dat je scrap mojo weer terug is en hoe!!! Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Ik vind ze stuk voor stuk erg mooi. En leuk dat je ook mijn sketch hebt gemaakt. 3x nog wel! Je uitwerkingen zijn - zoals altijd - prachtig. En bedankt voor je lieve en lovende woorden. Ik word er een beetje verlegen van. Je layout is ook prachtig. Ik hoop dat je je scrap mojo vast kunt houden, want niets is zo erg als het kwijt zijn van je mojo.
Rieni zei…
super dat je scrapmojo weer terug is. Er zitten weer prachtige dingen tussen, en ook je alles telt lootje vind ik toch heel mooi hoor!!! Ik heb er geen tijd voor gehad, maar ik denk dat ik er ook een harde dobber aan gehad zou hebben.
Kath Stewart zei…
Wow you have been a busy bee and each one absolutely beautiful
kath
xxxxx
Alison zei…
Fabulous cards and layout great colour combos and detail is great.
Unknown zei…
Wow you did an amazing job and completed a marathon amount of cards - whoo hooo - good for you Anja. We are always inspired by your work and don't believe your mojo ever left - but glad it is back :)
Hugs
Lea L. zei…
WOW!! Each and every card is fabulous! I just love that bright AC paper...some of my fave! And I love all the great embossing you did! Great job on all the cards and using both sketches!

~lea
Anoniem zei…
zo he.. je hebt zeker je mojo terug gevonden.. super kaarten, vooral diegene met de vlinder uit het rondje en dan als detail er weer op geplakt.. en ik vind je LO ook helemaal super en daar moet je zeker niet over twijfelen ;) xx Tamara
Eveline zei…
Het ziet er allemaal geweldig uit.
Eveline.
Wilma zei…
Nou, jou mojo is ook wel gelijk goed terug ook zeg!! Mooie dingen heb je gemaakt zeg!
Joke zei…
Zo goed om te zien dat je mojo weer terug is. Prachtige kaarten heb je gemaakt. Ik ben ook helemaal verzot op dat American Craft papier. Mooie serie.
Enneh, paars, daar heb ik ook niks mee.

groetjes, Joke
Yvette zei…
Je kaartjes zijn super!! Zo lekker vrolijk!! Paars... phoe wel moeilijk, maar je bent er goed in geslaagd!!
Groetjes Yvette
Je@net zei…
Wow, ziet er allemaal super gaaf uit joh!! Fijn dat je scrapmojo weer terug is ;-)
Anoniem zei…
Hé Anja, je inspiratie is overduidelijk weer terug !! Wat een prachtige kaarten !! Ik vind dat AC-papier ook zo geweldig ! Je layout is ook heel mooi en nee, ook ik heb niets met paars. Volgens mij gebruik ik die kleur nooit.
Groetjes Berdien
Nicky zei…
nou en of die mojo back is! mag ik ook een beetje? je hebt heel erg mooie dingen gemaakt, vooral die kaarten van de sketch van ingrid vind ik om te smullen! ik ben blij dat ik hier regelmatig kom kijken, het helpt me altijd weer aan mooie ideeën!