SWAT

Het is weer het begin van een nieuwe maand dus ook weer tijd voor de nieuwe uitdaging op het SWAT-blog.

De opdracht voor deze maand was van Rieni en was als volgt;

Scrap met een foto van een dier.
Gebruik de kleur blauw, verf, cardstock of designpapier
Gebruik tenminste een item van chipboard.


Een hele leuke opdracht en heb gelijk een van de foto van Corsica gebruikt.





Neem maar snel een kijkje op het blog want er staan hele mooie dingen tussen ook van de "nieuwe"meiden.


Tijdens mijn vakantie was er ook weer een allestelt lootje deze heb ik hier nog niet geplaatst.
Dit was de te liften lay-out;





En hierbij mijn uitwerking;




Vlak voor m'n vakantie ook nog een sketch op het scrappersanonimousforum gemaakt;




Reacties

Ingrid zei…
Wat een gave layouts, Anja. Ik vind vooral de kleuren van je SWAT layout erg mooi.
Je@net zei…
Wauw, wat een gave lootjes Anja!!
Anoniem zei…
Prachtige layouts !! De layouts met die vogel is werkelijk schitterend !! Hele mooie foto en hele mooie kleuren heb je gebruikt !
Groetjes Berdien
Unknown zei…
hoi anja,

wat heb je weer mooie creaties gemaakt. Telkens weer! Ik geef je daarom een award. Kijk maar eens op mijn blog.

Groetjes, Claudia
http://scrapclaud.blogspot.com/
marjan zei…
Allemaal weer even mooi!
Die met de meeuw is SUPER!
Mooi al die bruin tinten...
super gave lootjes heb je weer neergezet en vooral je swat lootje
Anoniem zei…
wow prachtig allemaal!
groetjes Monique
Joke zei…
Wat een mooie layouts Anja. Vooral de eerst vind ik gaaf, heel mooi kleur- en materiaalgebruik.
Wilma zei…
Helemaal super Anja! die SWAT lo is inderdaad een topper!
Natasja Vink zei…
Wat een mooi LO´s ik vind de bovenste echt prachtig

X Natasja
Nicky zei…
alles mooi, maar die van corsica... ***kwijl***
Chantal zei…
Oh wat een mooie Lootjes allemaal. Ik helemaal weg van je LO van de meeuw, ga deze waarschijnlijk wel een keer liften, mag dat?