Kaartjes

Komt ze weer met d'r kaartjes. Allereerst weer het 2sketches4youblog van deze week. De sketch komt van Laura;


En mijn uitwerking, ik heb dit keer papier gebruikt wat ik nog had liggen van Heidi Grace;



Ook Elske heeft vorige week weer een sketch geplaatst op het SA-forum de 7de al;



En hier mijn uitwerking;


Dan heb ik ook weer meegedaan met het CPS blog en sketch 95 gemaakt;


Ik heb bij dit kaartje de techniek van Natasja gebruikt. Neem drie kleine kerstballetjes ( Action) en wikkel ze in bakpapier doe hier een handdoek omheen en sla de balletjes met een hamer kapot. De ster is in mijn geval niet van chipboard maar van vilt ( xenos) en deze heb ik ingesmeerd met tacky-glue en vervolgens door de scherfjes kapotgeslagen kerstballetjes gehaald geeft een heel leuk effect. Thank's voor de tip Yvon en Natasja.





Reacties

Romy zei…
Ooh, wat een prachtige kaartjes! Vooral de bovenste is een hartstikke fleurig kerstkaartje.
Super, Anja! Je hebt weer mooie kaarten gemaakt!
Unknown zei…
Beautiful cards! I love what you did for 2s4u! The colors are wonderful and those acrylic snowflakes are so cute!
Je@net zei…
Wat een prachtige kaartjes Anja!
Jacquel zei…
Love your 2s4u card....great job!!!
Ow wat heb je weer gave kaarten gemaakt, waar haal je de inspiratie (en tijd!!) toch vandaan???xxxWendy.
Laura Davis zei…
Anja
Beautiful work!!! I like the new look of your blog:)
Laura
Anoniem zei…
Anja! Your work is amazing.. I like every single one of your creations... great take on the challenges... HUGS...SK :)
lovely snowflake card! thanks for using the cps sketch!
Ingrid zei…
Je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt. Fijn dat de Action van die goedkope ballen heeft, want het zou zonde zijn om je dure ballen kapot te slaan. ;-)
Unknown zei…
wonderful cards! love your take on laura's 2s4y sketch!!
geweldige kaartjes Anja de bovenste is mijnfavoriet
Peet zei…
Ze zijn ontzettend mooi, Anja!!! Super!
Katie zei…
These are all so pretty! Love your take on Laura's sketch this week!!

Katie
Martha zei…
Prachtige kaartjes heb je gemaakt Anja.
Groetjes,
Martha
Monique zei…
je hebt weer hele mooie kaartjes gemaakt.
Lea L. zei…
LOTS of great projects!! Thanks for sharing, and for playing at CPS this week!
~Lea
debby4000 zei…
Gorgeous cards, wonderful snowflakes.
Eva zei…
Beautiful cards!!!