HAPPY NEW YEAR

Allereerst wil ik iedereen die mijn blog regelmatig bezoekt of gewoon even langskomt het allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar dat het maar een scraptastisch jaar moge worden met veel geluk, liefde goede gezondheid en alles wat verder wenselijk is.
Wat ik van dit jaar verwacht?
Moeilijk te zeggen. Het beloofd wel een spannend jaar te worden met drie pubers in huis,waarvan Arno gaat slagen voor z'n VMBO-diploma en 16 jaar word en nog geen idee heeft wat hij daarna gaat doen. Rick word dit jaar 14 en gaat naar de derde tweetalig VWO en gaat werkelijk als een speer. Emy word 12 en gaat naar de brugklas. Susanne word 8 en gaat naar groep 4 en word al echt een grote meid. Huub word 50 en ikke 48 pfiieeehhhh. We hebben inmiddels alweer onze vakantie geboekt in mei naar Turkije ik weet het het is de 4de keer op rij naar hetzelfde hotel maar ja dat is ons ook zo goed bevallen al die jaren. En in de grote vakantie die hier dit jaar laat valt gaan we weer naar Corsica wel een andere camping dan vorig jaar maar dezelfde plaats. Ook weer met de veerboot dus hopelijk missen we deze dit keer niet op de terugreis.
Verder heb ik weinig voornemens gedaan. Hoop op gewicht te kunnen blijven en wat kilootjes extra eraf, blijven sporten, blijven scrappen ja duhhhh. Ga in ieder geval voor elk project wat ik ga maken 50 eurocent in een potje stoppen.
En hoop nu eindelijk eens de knoop door te hakken en een compact camera aan te schaffen.
En natuurlijk regelmatig dit blog bijhouden en hoop weer vele leuke berichtjes van jullie te krijgen.


Nou mijn jaar begint al goed want ik las vanochtend op het SA-forum dat ik bij de FAB-5 sta van het 2sketches4youblog voel me weer zeer vereerd en daar word je toch ook heel erg blij van dat ze je tussen al die prachtige creatie's uitkiezen als favoriet samen met nog 4 anderen geweldig toch.
En daarnaast voelde ik me ook helemaal blij worden toen ik uit het raam keek en dit zag. Alleen heel erg jammer dat de kids nu weer naar school zijn want dit is echt heerlijke sneeuw om mee te spelen.


 


Dit was het weer even voor nu tot de volgende keer.


Posted by Picasa

Reacties

Leontine zei…
Geweldig die foto's van de sneeuw. Gisteren was ik nog in het zuiden van het land en niets aan de hand...hahaha. Jij natuurlijk ook een fantastisch 2009! Liefs, Leontine
Romy zei…
Zo, dat belooft echt een spannend jaar te worden. Geniet ervan:)

En de foto's van de sneeuw zijn inderdaad prachtig. Bij ons lag er geen enkel vlokje vanochtend:(
Ook voor jou en je gezin een gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar toegewenst!
marjan zei…
Natuurlijk ook voor jou en je gezin de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar !
Wat een hoop leuke plannen al :)
En op scrapgebied begin je dus alweer helemaal goed !
Gefeliciteerd met je fab 5.
Super !