CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 27 februari 2010

Dutch Card Lovers

Can you believe another week has gone by? Wow time goes by to fast. So here we are with another sketch over at Dutch card lovers. This time Wendy made a beautiful sketch. Go over at the blog and see what the others made.
De week is wel heel erg snel voorbij gegaan dus hier ben ik alweer met een nieuwe sketch voor het dutch card lovers blog. Dit keer was het Wendy's beurt om een sketch te verzinnen. Neem maar eens een kijkje op het blog wat iedereen gemaakt heeft. Prachtige kaarten zijn er weer gemaakt. Ik heb de sketch in spiegelbeeld gemaakt.

De sketch # 35;





Gebruikte materialen:
Cardstock: kraft bazzill, p.p.: my mind's eye dreamy,cuttlebug embossingfolder swiss dots, martha steward vlinderpons, beige lint, beige touw, prima marketing swirl, wit borduurgaren, ronde hoekpons, american crafts thickers.


11 reacties:

Ellen

Hij is echt TE leuk Anja!!!
Wat een schatje!

Groetjes Ellen

M@rjan

Superuitvoering van de nieuwe schets!

Groetjes, Marjan

Dora

Wat een leuke kaart, super!

yvon/stampidoe

wat een super mooie kaarte heb je wer gemaakt Anja

marije

kwam je kaart tegen op dcl blog!! wat een beautie!!

Romy

Wat heb je weer een prachtig kaartje met de DCL sketch gemaakt. Supermooie kleurtjes en prachtig vormgegeven.

Anoniem

Wowww, ook weeer zo mooi!!!
Jij scrapt echt ieder dag hé?

Groetjes,
Irene

Monique

Pfffft ben even twee dagen geloof ik niet op je blog geweest en hij staat weer helemaal vol met allemaal mooie kaarten. jeetje meis de een is nog mooir dan de ander. Ik moet morgen ook weer aan de bak want ik heb geen kaartjes meer in mijn winkeltje :-)
Ik doe weer een hoop inspiratie op Bedankt en een fijne zondag.

yyam

Gorgeous work Anja! Fabulous details and textures! Love the butterflies!

Peet

oh, helemaal super anja!!

文章

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優