Dutch Card Lovers

Can you believe another week has gone by? Wow time goes by to fast. So here we are with another sketch over at Dutch card lovers. This time Wendy made a beautiful sketch. Go over at the blog and see what the others made.
De week is wel heel erg snel voorbij gegaan dus hier ben ik alweer met een nieuwe sketch voor het dutch card lovers blog. Dit keer was het Wendy's beurt om een sketch te verzinnen. Neem maar eens een kijkje op het blog wat iedereen gemaakt heeft. Prachtige kaarten zijn er weer gemaakt. Ik heb de sketch in spiegelbeeld gemaakt.

De sketch # 35;





Gebruikte materialen:
Cardstock: kraft bazzill, p.p.: my mind's eye dreamy,cuttlebug embossingfolder swiss dots, martha steward vlinderpons, beige lint, beige touw, prima marketing swirl, wit borduurgaren, ronde hoekpons, american crafts thickers.


Reacties

Ellen zei…
Hij is echt TE leuk Anja!!!
Wat een schatje!

Groetjes Ellen
Marjan zei…
Superuitvoering van de nieuwe schets!

Groetjes, Marjan
Dora zei…
Wat een leuke kaart, super!
wat een super mooie kaarte heb je wer gemaakt Anja
marije zei…
kwam je kaart tegen op dcl blog!! wat een beautie!!
Romy zei…
Wat heb je weer een prachtig kaartje met de DCL sketch gemaakt. Supermooie kleurtjes en prachtig vormgegeven.
Anoniem zei…
Wowww, ook weeer zo mooi!!!
Jij scrapt echt ieder dag hé?

Groetjes,
Irene
Monique zei…
Pfffft ben even twee dagen geloof ik niet op je blog geweest en hij staat weer helemaal vol met allemaal mooie kaarten. jeetje meis de een is nog mooir dan de ander. Ik moet morgen ook weer aan de bak want ik heb geen kaartjes meer in mijn winkeltje :-)
Ik doe weer een hoop inspiratie op Bedankt en een fijne zondag.
yyam zei…
Gorgeous work Anja! Fabulous details and textures! Love the butterflies!
Peet zei…
oh, helemaal super anja!!