CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 16 oktober 2010

Twisted sketches

As promissed my first card from the twistedsketchesblog. Hope you'll all like it and join in the fun. The twist is JEWEL.
Zoals beloofd hier mijn eerste bijdrage aan het twisted sketchesblog. Hoop dat jullie hem mooi vinden en allemaal meedoen. De twist is JEWEL.





Gebruikte materialen:
Cardstock; wit bazzill p.p.: basic grey, prima marketing bloemen en bloememcentres, my mind's eye lush brads, ZVA creative swirl, quickutz embossingfolder polka dots.


17 reacties:

M@rjan

Supersupersuper!!

Groetjes, Marjan

Margriet

Ik had hem al op het twisted blog gespot en ik vind hem prachtig! Leuk dat je voor hen kaarten maakt.

Groetjes,
Margriet

Karin

Prachtig, ik hou zo van die bling en bloemenpracht!

Romy

Waaauuuwww! Geweldige kaart! Alles eraan is gewoon zo mooi: de verschillende tinten blauw, de bling, de bloemen!

Miranda

wauw hij is geweldig Anja, heel mooi.

curlyqmosaics

This card is so breathtakingly GORGEOUS! I absolutely LOVE all the jewels and the yummy aquas! Great work!

Berdien

Super mooi kaartje Anja !!
Groetjes Berdien

Ellen

Helemaal toppie!
Ik ga proberen om mee te doen....

Groetjes Ellen

Dora

ow dit vind ik mooi, ik ben weg van de kleuren zo lekker fris!

Willy's creations

Ziet er schitterend uit.

Groetjes,Willy

sam

mooi kaartje heb je gemaakt!!

StephC

Gorgeous card!

Muckyfingers

So pretty, love the colours xx

Monique

Hij is prachtig Anja.

Joke

Ik vind 'm prachtig!

Groetjes,
Joke.

Natalie

Such a beautiful card...love the colours.

Colinda

Wauw, wat een mooie kaart zeg!! Echt prachtig.

Groetjes Colinda