Dutch card lovers

This week the sketch from dutch card lovers is from Yvon. The sponsor for this week is papercrafts. Just look what a beautiful price they offer.
Deze week is de sketch van dutch card lovers van Yvon. De sponsor voor deze week is papercrafts en kijk maar eens wat ze voor een mooie prijs beschikbaar stellen.





So come on and join in the fun.
Dus doe gezellig mee en wie weet win je wel.

The sketch;



My take;



Gebruikte materialen:
Cardstock; kraft bazzill, p.p. october afternoon modern homemaker, stickers modern homemaker, papertrey ink sentiment stempel, rode knoopjes, doorzichtige glasparels.


Stay tuned because I also have the card from cardpatterns for you later on.
Blijf kijken want ik heb natuurlijk ook nog het kaartje van cardpatterns voor jullie.

Reacties

Marjan zei…
Geweldig vind ik je uitvoering, wat een leuk papier heb je voor je mooie kaart gebruikt!

Fijn weekend! Marjan
Miranda zei…
Wat een leuke aparte Sketch.
En wat een mooie kaart heb je er weer mee gemaakt.
Ik ga hem ook even opslaan.
Groetjes Miranda
Monique zei…
Super kaartje en mooie sketch
Martha zei…
Prachtig Anja!!
Dora zei…
Schitterend ik hou zo van deze stijl ik heb zelf weleens een poging ondernomen maar het lukt niet echt, ik ben er weg van!
Romy zei…
Dat is nog eens een superleuk kaartje! Een heerlijk vrolijke en kleurrijke uitwerking van de sketch.
Anoniem zei…
Ik vind dit een ontzettend moeilijke sketch, maar jouw uitwerking is erg mooi geworden !!!
Groetjes Berdien