Challenges for you

The new challenge over at the challenges for you blog is on. A nice picture provided by Wilma to give ispiration. I used finally some papers from a dutch magazine called FLOW. It is always loaded with tons off nice stuff to use for your projects but somehow I always have the ideas but never come to use them.
The papers and the little birdhouse are from the magazine.
De nieuwe challenge op het challenges for you blog staat er weer op en dit keer een leuk plaatje ter inspiratie van Wilma. ik heb dan eindelijk eens al die FLOW-magazine's gepakt en hieruit m'n kaartje samengesteld. Wie niet bekend is met het blad moet het toch zeker eens doorbladeren er staan de meest waanzinnige dingen in en zeer bruikbaar voor ons scrappers. Maar tot nu toe had ik wel ideeeen zat met al dat materiaal maar heb ze nog nooit tot uitvoering gebracht. Nu dus lekker wel......
Het papier en het vogelkooitje komen uit het magazine.





Gebruikte materialen:
Cardstock; wit bazzill, p.p flow magazine, prima marketing en ZVA creative bloemen, bloemblaadjes prima marketing, hero arts clingstempel sentiment friends, sentiment home sweet home papertrey ink stempel.


Furthermore I have a sneak for you. As I told you in this post I'm gonna be a guest designer for Ingrid for her shop cards & wishes in april.
So be sure you visit my blog next friday for some more.....
Verder wil ik jullie een sneak laten zien. Zoals vermeld in deze post mag ik voor Ingrid guest designene voor haar cards & wishes shop in april. Dus neem zeker vrijdag een kijkje op m'n blog voor meer........



Reacties

Ellen zei…
Oh, wat een beuaty die kaart van jou!
Groetjes Ellen
Yvonne zei…
Wat een prachtige kaart weer Anja. Super!
Marjan zei…
Wat ben jij SNEL!! Het is een heel mooie kaart en zo leuk dat je daarvoor de Flow hebt kunnen gebruiken!
Leuk dat je weer meedoet, Anja!!

Groetjes, Marjan
Monique zei…
Zoooo, wat heerlijk snel en zoooo mooi!! Prachtige kaart en super gefotografeerd! Bedankt weer voor je deelname!
Jann-will zei…
WOW Anja wat snel, en wat een prachtige kaart,
en wat een heerlijk begin van onze nieuwe challenge!!
Ik zet je in mijn zonnetje,

Groetjes Wilma
Annemieke zei…
Zo, jij bent snel!! Hij is heel erg gaaf geworden! ik moet er toch nog even over nadenken wat ik ga doen..
Die sneakjes zien er ook al heel erg leuk uit! Ik hou je blog in de gaten!!
Groetjes, Annemieke
Romy zei…
wat is je kaart moooooi zeg! Heel romantisch en lief! En de sneakszien er ook al super uit!
cnelson zei…
soooooooo INCREDIBLY GORGEOUS!!! WOW!
Anoniem zei…
Oooh wat ontzettend snel weer !!! Hij is SUPER !!!!
Groetjes Berdien
Anoniem zei…
Anja, wat een prachtige en lieve kaart, zoo schattig en ontzettend mooi gefotografeerd, met dat takje er zo voor.

Groetjes,
Irene
Dora zei…
Wowowowowowow ik ben helemaal fliefd!
Helemaal mooi en romantisch! Wat een super vogeltje + kooi. Gaaf dat je spulletjes uit de Flow hebt gebruikt. Ik heb er ook nog wat dingetjes van liggen...
Bedankt weer voor het (snelle) meedoen bij CFY!
Brendaxx zei…
Schitterende kaart!!