TOM en blinde scrap

I haven't been able to work at my Tags of Me ( scrapotheekforum) for a while so last week I sat down and finished 4 of them. I still have to make some more but first things first.
Liep weer erg achter met m'n TOM kaartjes van het scrapotheekforum dus heb even een inhaalslag gedaan. Nu moet ik er nog steeds een drietal maar dat komt nog wel.

Week 5 EPHEMERA;

I found it a difficult challenge but this is what I came up with;
Tja het schijnt dat Ephemera letterlijk eendagsvlieg betekend dus ik heb deze moeilijke opdracht als volgt opgelost;





Week 6 LOVE;






Week 7 SHOES;






Week 8 I MISS YOU;





At the same forum there was another blind scrap. Had much fun making it.
Ook was er weer een blinde scrap op het scrapotheekforum en hier zijn de beschrijvingen;

- neem een bewerkt achtergrondvel (niet te druk)
- maak hier een golfrandje aan en inkt dit
- langs de randen een dubbel stikselrandje (niet netjes) of borduren
- 2 vrij grote vierkanten dessinpapier knippen, deze distressen en inkten
- Ook deze vierkanten met dubbel stiksel of borduurselrand
- Links op achtergrondvel vastzetten iets verspringend van elkaar
- Daar weer een kleiner vierkant (ook met stiksel en inkt) op plakken
- Daar een fotoframe op plakken en daar dan eindelijk de foto op plakken.
- Deze foto matten en de mat met een heel fijn ponsrandje erlangs
- Strook bewerkt plakband (of dessinpapiertje kan ook hoor) verticaal deels over foto plakken
- Horizontaal deels onder foto nog een strook dessinpapier met ponsrand plakken
- Rechts van foto embellischments met tekst (zo’n cardsstokding met kant en klare tekst) en nog een leuke bijpassende embellischment plakken.
- Alle strokken en stukken papier zijn geinkt.
- Links van foto flinke bloemenpartij maken (en met flink bedoel ik ook echt flink)
- In rechterbovenhoek stukje lint met tekstembelli en nog een losse embellie (hangend hieraan) plakken.

The lay-out from the description
Het lootje waarop de beschrijving was gebaseerd;



My take
Mijn uitwerking;



Gebruikte materialen:
Cardstock; wit bazzill, p.p. basic grey marjolaine, wit borduurgaren, fiskars borderschaar, EK-succes bubbles borderpons, stickers marjolaine, rub-ons creative cafe, edge distresser.


Reacties

Romy zei…
De nieuwe tags voor je boekje zien er stuk voor stuk weer helemaal super uit! Wat een mooie manier om bepaalde gedachten of verhalen vast te leggen! Ook je layout vind ik supermooi!!
Monique zei…
Ik vind alles weer super, maar mijn favo blijft I Miss You en jij weet wel waarom ;-)
Ik wil je alle liefs toewensen.
Knuf van mij, Monique
Angèle zei…
Wow wat mooi! Wat past het papier van de lo mooi bij de sfeer van de vakantie-foto. En dat dubbel stiksel? Zo te zien is het met de hand gedaan. Prachtig gewoon!
Ontroerend die TOM-tags Anja.

Groetjes, Angèle
Mieke zei…
Wooooooowwwwww, ben via via hier terecht gekomen . Wat een leuke en mooie dingen maak jij zeg. ben gelijk volger geworden. Altijd leuk om elanders werk te bekijken. Zou het leuk vinden als je ook eens bij mij kwam kijken.

Hele fijne dag nog.

Gr. Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/
Wilma zei…
Prachtige layouts en je tags zijn ook super! De journaling van de laatste is wel heel ontroerend (en helaas herkenbaar)!