Happy fall yall...........

My second post today. It's been a while since I played along with the sketches over at the My mind's eye blog. Yesterday I received some great new paperpads from the recent collections so I immediately sat down and made this card.
Mijn tweede post voor vandaag. Het is alweer een tijdje geleden dat ik mee heb gedaan bij de challenges van het MME blog. Gisteren kreeg ik wat nieuwe pads van de nieuwste collecties en daar moest ik natuurlijk gelijk mee aan de slag.

The sketch;


The theme was fall and since it's one of my favorite seasons I simply had to make this card. For me fall is all about the earth colors especially orange and pumpkins.
Het thema was herfst. Dit is een van m'n favoriete seizoenen dus moest dit kaartje worden gemaakt. Ik ben dol op de herfstkleuren en dan met name oranje en natuurlijk de pompoenen.



Gebruikte materialen;
p.p; my mind's eye mischievous, beige touwtje, EK succes borderpons, wiebeloogjes.

Reacties

Judith zei…
Wow, Anja, ik vind het zo knap. Al die kaarten van deze week. En de een haast mooier dan de ander.
Cornelie zei…
Mooie kaartjes weer Anja, dat fix je toch iedere keer maar weer!
Groetjes Cornelie
Lana zei…
Oh! This card is so fun! Love it!
Dora zei…
Ow ow wat ga je snel en wederom een plaatje!
Marjan zei…
Het is weer een plaatje! Leuke vlaggetjes en wat grappig zijn die pompoengezichtjes!

Fijn weekend, Marjan
Margot zei…
ik vind 't papier helemaal super en je kaartje ook!