Liftchallenge # 4

And today already the 4th liftchallenge over at the liftchallenge blog from Nadine and Cornelie. Had so much fun making this card.
En hierbij alweer mijn uitwerking van de 4de liftchallenge op het blog van Nadine en Cornelie. Heb er met heel veel plezier aan gewerkt. Is het te zien?

The card to lift;
De voorbeeldkaart;


My take;
Mijn uitwerking;


Gebruikte materialen;
p.p.; my mind's eye lost and found, wit borduurgaren, kurken vlinder intratuin, parelketting xenos, sentiment stempel papertrey ink, houten knoopje, roze kantje van my mind's eye, tim holtz rozetstans, headpins, roze touwtje, resin camee webster's pages, netkant wit.

Reacties

Cornelie zei…
Wauw Anja, wat goed gelukt! Daar ben je toch een kei in hè! Wat een mooie lift! Prachtig die vlinder en rozet met het cameé figuurtje erop!
Erg leuk dat je weer mee doet!
Groetjes Cornelie
Wilma zei…
O wauw, die is gaaf!
Wauw, prachtig gedaan! Wit op kraft is zo mooi, hè, en ook de te liften kaart is zo mooi, dat je daar gelijk inspiratie door kunt krijgen! Ik vind je kaart een beauty! Leuk als je mijn kaart ook gaat gebruiken voor een idee, ben benieuwd wat je daar dan mee gaat maken! Fijne dag!
Groetjes, Wendy
Brendaxx zei…
Echt waanzinnig mooi!!! SÚPERRR!
José zei…
Geweldig mooi gelift Anja! Het achtergrond papier lijkt er heel erg op. Prachtrozet en mooi met de vlinder en pinnen. Super!
Hartstikke leuk dat je weer meedoet met de liftchallenge!
Liefs, Jose
Anoniem zei…
Wow, hij is super Anja !!!! Ik wil 'm ook nog gaan maken.
Groetjes Berdien
Marjan zei…
Zeker leuk dat je weer mee doet! En wat een prachtige creatie!!
Dat papier is zo mooi!Heb het gisteren ook gekocht. Je achtergrondje lijkt er erg op inderdaad. :)

Groetjes, Marjan
Vera zei…
Prachtig Prachtig Prachtig :)
Alles is er mooi aan!!!

Groetjes

Vera
cnelson zei…
Both are GORGEOUS!
crealinedance zei…
Hoi hoi dit is ook leuke uitwerking van de lift.Gr.Nel
Joyce Ebben zei…
Wauw! Hij is erg mooi geworden! Groetjes Joyce
Ellen zei…
Deze is prachtig Anja!
Groetjes Ellen
Angèle zei…
Schitterend Anja!!! Ik zie... ik hou het nog even voor mezelf ;)
Worstel met deze lift. De basis is klaar. Ligt hier op tafel. Maar met de collage ben ik nog niet tevreden.

Fijne dag, Angèle
Carla D zei…
Wat heb je hier een mooie kaart gemaakt! Is gewoon helemaal af...

Groetjes,
Carla
Nadine zei…
Anja ik vind 'm werkelijk fantastisch! Ik kan hier uren naar kijken! Tot de volgende lift maar weer, wel jou ding he?!