'tis the season...

First of all I would like to thank you all for your sweet comments at my previous posts. From now on I think I'm only going to show you christmascards because I realised that christmas is just around the corner.

Als eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve reactie's op m'n vorige kaartjes. Vanaf nu zullen al mijn blogposten wel gevuld zijn met kerstkaartjes want ik realiseerde me dat kerst er nu wel heel erg snel aankomt.

Then I would like to answer some questions from the previous posts.
Judith asked me how I managed to get those dots on this card.
Well it's not that difficult. I just embossed the big dots till the stripe and the little dots against the other stripe before folding my card in two. So the little dots are also at the back of my card. I hope she will understand.

Dan wil ik graag nog antwoord geven op vragen uit de vorige posten. Judith vroeg hoe ik die bolletjes zo mooi naast mekaar kreeg in dit kaartje. Helemaal niet moeilijk hoor ik heb gewoon de kleine bolletjes geembost op de opengevouwen kaart dus op de achterkant zie je nu ook een aantal kleine dots. Hoop dat het zo duidelijk is.

About the christmastree in this post. It was not my idea I found it at the kerstkaarten-weblog. Here is a drawing.
It's not exactly how I made my tree. I used different seizes squares starting with 3 cm by 3 cm and finished with 9 cm by 9 cm. I stuck all those folded squares together thus making this tree.

Dan wat betreft de boom uit deze post,hij is inderdaad gevouwen. Niet mijn eigen idee, vond het op het kerstkaarten-weblog. Hierbij een tekening. Ik heb hem wel anders gemaakt mijn vierkantjes zijn steeds groter ben begonnen met een vierkantje van 3x 3 cm en geeindigd met eentje van 9 x 9 cm. Deze afzonderlijke gevouwen vierkantje in mekaar geschoven teneinde een kerstboom te creeren.


Over to another christmascard. Based on the sketch over at cardpatterns.
En dan weer een kerstkaartje dit keer voor cardpatterns.



Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft bazzill, p.p; the scrapcake cozy X-mas, lintje en bruin touwtje, sentiment stempel papertrey ink.

Reacties

José zei…
Wat een mooie weer Anja. Helemaal Anja-stijl. Prachtig.
Mooi ook je vorige met de vouwboom. Leuk dat je laat zien hoe dat werkt!
Cornelie zei…
Tof kaartje!
Weet niet of dat vouwwerk wat voor mij is , maar het effect was top!
Groetjes cornelie
Judith zei…
Bedankt, Anja voor de uitleg!
Je kaartje van vandaag is ook alweer zo leuk! Het papier krijgt zo een heel andere uitstraling, mooi!
Groetjes, Judith
Dora zei…
Dank voor je de uitleg en wat is dit weer een prachtige kaart!
Irene zei…
Ohh, Anja, bedankt voor de werktekening, is sla hem op.
Mooie kaart heb je ook weer gemaakt.

Groetjes,
Irene
Kristii zei…
What a beautiful card!!! I love all the patterns and papers you used! Fabulous! Thanks for joining in the fun at Card Patterns this week!!!