CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 25 april 2012

Liftchallenge # 15

Today my take on the liftchallenge.
Vandaag mijn uitwerking van de liftchallenge.

The card to lift;
Het te liften kaartje;


My take;
Mijn uitwerking;


Gebruikte materialen; Cardstock; kraft en wit bazzill, p.p; my mind's eye, marianne design stanzen, houten vlinders van xenos, twine, quickutz embossingfolder polka dots, sentimentstempel papertrey ink, webster's pages bloem, borduurgaren.

13 reacties:

corry'kaart

hoi anja
je kaart ziet er prachtig uit en erg leuk om te zien waar je naar moet kijken!
groetjes van corry

Cornelie

Werkelijk prachtig Anja! Super mooi! Maar waar heb je het plaatje nou toch gelaten?!
Groetjes Cornelie

cnelson

BEAUTIFUL!!!

M@rjan

Heel erg mooie kaart, Anja! Maar hoe mooi hij ook is, een plaatje hoort wel bij de challenge... ;)

Groetjes, Marjan

Tinie

Ik vind het een prachtige kaartje!! Mooie bloem!!
groetjes Tinie

Sandra

lief hoor
gr sandra

Margot

Mooi!

Nadine

Ha Anja, een geweldig mooi kaartje. Te gek papier, mooie vorm en een schattig slingertje. En wat betreft het plaatje... ik zie dat Cornelie en Marjan al streng voor je zijn geweest, daar doe ik geen schepje bovenop...

Gerdine

Heel mooi!

Wilma

Wat is ie mooi zeg!!!

José

Echt een beauty Anja! Mooie kleuren,en de slinger vind ik superleuk. Over het gebrek aan een plaatje zeg ik niets meer hoor hahaha.

Romy

Het is een pracht kaart met die feestelijke vorm en vrolijk gekleurde laagjes papier! Super!

Vera

Wat een gaaf kaartje zeg!
Erg mooi randje er om heen :)

Groetjes

Vera