Dutch card lovers

The new challenge over at Dutch Card Lovers for next week.
It's another nice challenge by Ellen.
She gave us a colorscheme to work with and the extra challenge was create a CAS card which means a Clean and Simple card.
De nieuwe challenge op het dutch card lovers blog en dit keer van Ellen. Ellen bedacht een kleurenchallenge voor jullie; Roze - Oranje - Groen (en zwart of wit).
De aanvullende opdracht is CAS; Clean and Simple, dat wil zeggen dat je zo weinig mogelijk laagjes gebruikt en dat ongeveer de helft van je kaart "wit" (of onbedekt) moet zijn.
Oei, dat zal voor velen een enorme uitdaging zijn ;-))))

The sponsor for this week is Scrapplezier.
De sponsor voor deze week is scrapplezier.


The challenge;
De challenge;


Gebruikte materialen; Cardstock; wit bazzill,stempels en die van papertrey ink.

Reacties

Ellen zei…
Ja, geweldige uitwerking Anja!
Prachtig in deze kleuren en zo origineel!
Groetjes Ellen
Angèle zei…
Sluit me aan bij Ellen... de vorm is zo mooi gedaan!
Groetjes, Angèle
Sanne zei…
Wat een leuke CAS-kaart! Die gestempelde vlinders zijn erg mooi en ik vind het zo leuk hoe je ze uitgeknipt hebt!

Liefs Sanne
Margot zei…
prachtige kaart Anja!
Marjan zei…
Prachtige CAS kaart van jou, Anja! Vooral de rand in vlindervorm.

Groetjes, Marjan
Goedemorgen,

Ik wil je graag even uitnodigen om mijn blog www.noortje-design.blogspot.com te bezoeken. Vandaag laat ik een leuke tutorial zien hoe je stempelafdrukjes in kunt kleuren op Kraft papier met

Prisma potloden.
En ik doe er ook meteen een candy bij. Ik geef geen pakketje van dit leuke nieuwe papier weg. Kom je even kijken?

Liefs,
Jolanda
cnelson zei…
So GORGEOUS! LOVE how you did the edge!
Wilma zei…
Super vrolijk, echt een heel mooi kaartje!!!
Kaartenkraam zei…
Wat een pracht van een kaart, hele mooie uitvoering!

groetjes van Ank