Dutchcardlovers

And here I am with the new sketch over at the dutchcardlovers blog.
This time it's another great sketch from Marjan.
En hier ben ik weer met de nieuwe sketch van het dutchcardlovers blog.
Deze keer een prachtige sketch van Marjan.

The sponsor for this week is; de scrapheap.
De sponsor voor deze week is ; de scrapheap.
For the prize see the blog.
voor de prijs neem maar een kijkje op het blog.



Gebruikte materialen; Cardstock; wit bazzill, p.p; simple stories fabulous, spellbinder nestabilities, papertrey ink borderstans, embossingfolder drink me, roze lintje, ronde hoekpons, sentimentstempel papertrey ink.

Reacties

Romy zei…
Wauw! Ik vind deze kaart echt heel mooi. Vrolijke kleurtjes, leuke vlinders en mooi embosswerk!
Marjan zei…
Schitterende kaart, mooie embossing en rand en die kleuren.... zucht!

Fijn weekend, Marjan
Ellen zei…
Gave kaart Anja, ik zei het al; wat een mooie border en prachtige embossingachtergrond!
Groetjes Ellen
Hij is prachtig Anja, ik ben helemaal verliefd op je borderstans. :))

Groetjes Rosalien
Jolanda Cuper zei…
Prachtige uitvoering van de schets!
Groetjes Jolanda.
Angèle zei…
Echt een schitterende kaart met mooie details Anja.

Fijne zondag, Angèle
Miranda zei…
Wauw mooi kaartje Anja.
Gave embossing folder en rand heb je gebruikt zeg.
Groetjes Miranda
Nadine zei…
Gaaf kaartje Anja, hele leuke kleurtjes heb je gecombineerd zeg en wat een mooi randje!!! En die kringen op de achtergrond, super!
José zei…
Wat een mooie elementen heb je gebruikt Anja. Erg mooi geheel. Ook een mooie embossingachtergrond!
Zou je even via de mail contact met me op willen nemen over PTI? Mijn mails naar jou komen steeds terug.
Groetjes, Jose
Margot zei…
gaaf effect die cirkels op het witte cardstock, lijken door te lopen in de witte border rand!
cnelson zei…
Perfectly LOVELY in EVERY way!