Blinde scrap en liftchallenge

Hi there, today a card and a layout.
In a previous post I showed you the blind scrap 7 and 8 and for the blindscrap 9 it was my turn to place the layout and description.
Hoi, hoi, voor vandaag een kaartje en een layout.
In een vorige post heb ik jullie de uitwerking van de blinde scrap 7 en 8 laten zien. Vandaag de blinde scrap 9 en die is door mij geplaatst.

Here is the layout I choosed;
Hier het lootje wat ik heb uitgezocht;

The description from this layout;
De beschrijving van deze layout;

* Neem een design vel als achtergrond.
* Bovenaan de pagina ongeveer in het midden is een tekstempel gebruikt. Deze zelfde stempel komt ook weer beneden aan de pagina terug iets rechts van het midden van de pagina.
* scheur uit een ander designvel een strook van 30.5 bij ongeveer 10 cm in een lichte golfvorm. deze strook plaats je horizontaal over je achtergrondvel ongeveer in het midden van de pagina.
* Aan de linkerkant plaats je drie driehoekjes uit een ander designvel onder mekaar op de strook.
* 2 cm verder plaats je een stempel verticaal op de strook.
* naast deze stempel twee smalle strookjes washitape of designpapier.
* Hierop komt de foto ( een vierkante van ongeveer 10 x 10 cm, denk ik)
* Rechts langs de foto weer een stukje designpapier net een strookje wat achter de foto vandaan komt ongeveer even hoog als de foto.
* Hierop iets overlappend een kleine stukje washitape.
* Daarnaast wederom een vierkant stukje designpapier van ongeveer 8 x 8 cm.
* Rechts daarvan wederom een heel smal strookje van 7 cm hoog wat onder dit vierkant uitkomt.
* Je eindigd met een breder stukje designpapier hetzelfde als waarmee je bent begonnen naast de stempel.
* Op het vierkant stukje papier van 8 x 8 cm plaats je nog twee strookjes papier van 4 cm breed en 7 respectievelijk 4 cm voorzien van een fishtail onderaan en overlappend op elkaar. De langste onderaan.
* Langs het breder stukje designpapier waar je mee geeindigd bent plaats je nog een stempel.
* In de linkeronderhoek van de pagina wat spatjes inkt/verf wat uitgeponste cirkeltjes ( klein)
* in de linkeronderhoek bij de foto plaats je een embellishment overlappend over de foto.
* in de rechterbovenhoek van de pagina maak je een zelfde groepje met spatjes en cirkeltjes als links beneden.
* links van dit groepje boven de foto nog wat kleine driehoekjes van paier die je speels opplakt.
* De titel hak je in twee-en en zowel boven als onder de foto in een lichte golfvorm.

I also made this layout myself;
Ik heb zelf het lootje ook gelift;

 
Gebruikte materialen;
p.p; basic grey basics, echo park everyday eclectic, stickers echo park, stempels technique tuesday en prima marketing, l'encre et límage en studio calico, washi tape, transparante plakparels.


Now over to the card for today;
En dan nu het kaartje voor vandaag;
It's for the liftchallenge and they challenmged us to make a card in one color.
Het is voor het liftchallenge blog en ze daagden ons uit om een kaartje in een kleur te maken.

The card to lift;
Het te liften kaartje;


My take; I also used white but in the picture it seems grey.
Mijn uitvoering; Ik heb ook voor wit gekozen maar op de foto lijkt het wel lichtgrijs.


 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill,cuttlebug embossingfolder, EK succes borderpons embossed curve, spellbinder nestabilities en shapeabilities, crfat concepts embossingfolder, martha steward borderpons doily lace, wit lintje.



Stay tuned because tomorrow I have some great news to share with you.
Blijf mijn blog bezoeken want morgen heb ik een heel erg leuk nieuwtje.


Reacties

Cornelie zei…
Wat een toffe Lo is dat zeg! Heel leuk!
Je lift is weer helemaal goed! Top, dank je wel weer!!!
José zei…
Mooie LO Anja. En wat een werk om de werkwijze te beschrijven zeg!
Je lift is top. Mooie embossing en ornament! Tof dat je weer meedoet joh!
Ik ben reuze benieuwd wat voor nieuwtje je hebt!
Nadine zei…
Je maakt me nieuwsgierig Anja! Haha...
Je layouts zijn erg mooi geworden, knap hoor zo'n blinde scrap! En je liftkaart vind ik weer zo ontzettend verzorgd en stijlvol eruit zien, geweldig! Bedankt weer voor het meedoen!
Romy zei…
Wauw, mooi! Ik ben vooral helemaal weg van die sjieke witte kaart. En ik ben heel benieuwd naar je nieuwtje:)
Marjan zei…
Mooi zoals jij die blinde scrap hebt gedaan! Je kaart voor de Liftchallenge vind ik Top, erg mooie lift, Anja! Fijn dat je weer meedoet met ons.
Sonja zei…
Volgens mij was je toch niet blind toen je deze layout creëerde ;o)

groetjes,
Sonja
Yolanda zei…
Hoi Anja, Van Harte Gefeliciteerd met het behalen van de Top 3. Je hebt een geweldig mooie lift gemaakt. Groetjes Yolanda