Cards and scrap # 161


First I would like to thank you all for your sweet congratulations on my previous post. It means very much to me.
Ten eerste wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie felicitatie's op mijn vorige post. Dit betekend heel veel voor me.

I hope you all had some great eastern days and are ready to compete in the new challenge over at the cards and scrap blog. This time it's another sketch challenge and it has to be a masculine card or layout.
Since the sponsor is bugaboo stamps we all had the opportunity to work with one of the great digi stamps from bugaboo.
Ik hoop dat jullie allemaal mooie paasdagen hebben gehad en weer toe zijn aan het maken van een nieuwe challenge. Deze keer wederom een sketch challenge en het moet een kaart of layout voor een man worden. Daar de sponsor voor deze keer bugaboo stamps is kregen alle designers wederom de kans om met een van de leuke digitale stempels van bugaboo te werken.


The sponsors for this week are Happystamp;
De sponsoren voor deze week zijn Happystamp;


and bugaboostamps;
en Bugaboostamps;




The sketch;
De sketch;




My take;
Mijn uitvoering;

I used the Guy BBQ stamp
Ik heb de Guy BBQ stempel gebruikt.




Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; kesi-art, studio calico, echo park, letterstickers echo park, diecuts crate paper en echo park, digitale stempel bugaboo, stickers echo park, zwarte fineliner.

Go over to the blog for the prize and more inspiration from the team.
meen maar snel een kijkje op het blog voor de prijs en inspiratie van het team.

Reacties

Romy zei…
Hele mooie lay-out! Die kok stempel is geweldig!
Je@net zei…
Wat een leuke lo heb je ervan gemaakt, Anja!
Anoniem zei…
mooie lay-out
Groetjes claudia
marja zei…
Wat een geweldig leuke LO heb je ervan gemaakt Anja, super!!

Lieve groetjes Marja.
Marijke zei…
Gave BBQ lo, leuk met de bijpassende digi.
Groetjes,
Marijke
Tinie zei…
Prachtig Anja!! Zo leuk zoals je de schets en de digi hebt verwerkt op deze mooi LO!!
Groetjes Tinie
Nelly zei…
Je hebt er weer een prachtige LO van gemaakt en die digi past er perfect bij.

Groetjes Nelly
Ellen zei…
Wat een prachtige creatie naar aanleiding van de schets!
Groetjes Ellen