Crazy for CAS # 18

Today my first contribution as a DT member from the Crazy for CAS blog team yellow.
It's a picture inspired challenge.
Vandaag mijn eerste bijdrage als designer van team geel van het Crazy for CAS blog.
Het is een foto-inspiratie challenge.


 
And since mother's day is on it's way it would be nice to make a mother's day card.
En aangezien moederdag alweer in aantocht is is het misschien leuk om er een moederdag kaart van te maken.
 
My take;
Mijn uitvoering;
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en kraft bazzil, stempels em dies papertrey ink, beige twine, ronde hoekpons.
 
For the sponsor for this challenge and more inspiration by the team please visit the Crazy for Cas blog.
Om te zien wie deze challenge sponsort en nog meer inspiratie neem maar snel een kijkje op het crazy for CAS blog.

Reacties

Romy zei…
Heel stijlvol, heel mooi!
Wauw.... erg mooi!
Warme groetjes
Marion
Nadine zei…
Ha Anja, even niet langs geweest omdat ik op 10 mei ging trouwen. En weet je wat zo toevallig is? Ik heb mijn trouwboeket laten maken naar aanleiding van dit plaatje dat ik ooit eens op pinterest heb gezet, zo toevallig dat jij 'm precies in het afgelopen weekend op je blog hebt staan als inspiratie voor je prachtige kaart!