Liftchallenge # 43 " Iets anders "

My second post today. Since I've won the challenge over at the liftchallenge blog I was invited to play along with this challenge as a guest designer.
Mijn tweede post voor vandaag. Aaangezien ik een van de vorige challenges van het liftchallenge blog gewonnen had mocht ik met deze challenge meedoen als guestdesigner.

It's a something else challenge and this time Marjan choosed a colorscheme to work with.
Dit keer een "iets anders " challenge i.p.v een liftchallenge. Marjan heeft een mooi kleurenschema uitgekozen.

 
I combined the colorscheme with some lifting so I found my inspiration on pinterest so it's somehow a liftchallenge.
Ik heb het gecombineerd met inspiratie van pinterest dus heb ik er toch een soort liftchallenge van gemaakt.
 
Couldn't help myself and made not one but three cards with this colorscheme couldn't choose so here they are;
Kon er niets aan doen maar heb maar liefst drie kaarten gemaakt met dit kleurenschema kon niet kiezen welke ik zou insturen dus dan maar allemaal.
 


 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazill, embossingfolder sizzix SU hartjesborder, scor-it, die vlinder cleary besotted, stempels hexagons clearly besotted, sentimentstempels papertrey ink en cleary besotted, chevronstempels studio calico, houten embellishments studio calico, wit touwtje.

Reacties

Marjan zei…
Ik vind ze alledrie erg mooi geworden, jij had totaal geen moeite met de kleirtjes zo te zien! Leuk dat je weer onze gast designer bent!
Anita zei…
Schitterend! Vooral die bovenste met de vlinder en de hexagons vind ik prachtig :-)
Groetjes, Anita
Heel mooi gemaakt Anja, je kunt inderdaad zien dat het voor jouw geen grote uitdaging was! Met de hexagons, vlinder, vind ik het leukste. Leuk dat je gastdesigner was. Groetjes Ingrid
Cornelie zei…
Wauw 3 nog wel, en ik kreeg er met moeite 1 af, hihi! Leuk dat jeGD bent Anja, mooie kaarten, met de bovenste als favoriet!
Miranda V zei…
Mooie serie zeg! De kleuren komen ook echt goed overeen met het palet. Ik vind ze alle drie gaaf, maar de eerste is mijn favoriet!
Margot zei…
ohhh geweldig! goed bezig Anja!
Gerdine zei…
Waar haal je de tijd vandaan!! Hele gave serie!
Marijke zei…
Zo zeg 3 stuks nog wel, ongelooflijk wat een inspiratie!! Erg mooi zijn ze.
Groetjes,
Marijke
Nadine zei…
Een toffe serie die je zichtbaar makkelijk af ging! Leuk dat je gastdesigner bent en je kaarten zijn een mooie inspiratiebron!
Judith zei…
Weer zulke leuke voorbeelden!
Jij bent zo creatief en zo veelzijdig