Liftchallenge # 44

Here is my take on the new challenge over at the liftchallenge blog.
En hier dan weer mijn uitwerking van de challenge van het liftchallenge blog.

The card to lift;
Het voorbeeldkaartje;



My take;
Mijn uitvoering;

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft bazzil, p.p; studio calico heyday, bloemen kruidvat, vlinders prima marketing, spellbinder nestabilities, sentimentstempel evenals blaadjes die en stempel PTI, kreukellint, plakparels action, kant, embossingfolder honingraat SU.

Reacties

Marjan zei…
Wow Anja, wat een moooooie romantische kaart, zou best voor een huwelijk kunnen. Je bent snel! Leuk dat je weer meedoet.
Miranda V zei…
Wat een mooie kaart, heel romantisch sfeertje door de kleuren. En ook al zijn ze wat aan de grote kant... de bloemen zijn ook prachtig!
Marfien zei…
Echt mooi geworden! Mijn complimenten
Wat een prachtige kleuren heb je op deze kaart gebruikt, heel lief en die vlinders vind ik ook erg mooi! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge, Anja! Je was er vroeg bij dit keer ;)
Cornelie zei…
Het gekke is dat ik dit niet echt een Anja kaart vind...maar misschien heb ik dat helemaal mis!
Zeker romantisch en mooie kleurtjes. Leuk dat je weer meedoet!