Dutch Card Lovers # 367

 En dan is er zomaar weer een jaartje voorbij. Welkom in 2023. Mijn eerste kaartje voor dit nieuwe jaar is voor het Dutch Card Lovers blog. Een van mijn voornemens voor dit jaar is om wederom iedere week op z'n minst een kerstkaartje te maken zodat ik niet weer aan het einde van het jaar vreselijk achterloop met m'n kerstkaarten zoals afgelopen jaar. 

De challenge voor deze eerste opdracht van 2023 was maak een kaartje met een kop of mok tja dat leent zich natuurlijk prima voor een kerstkaartje, dus bij deze.....



Reacties

Heel leuk kaartje! En helemaal leuk voor kerst zo 🥰🌺☕️
Ik vindt hem gaaf Anja. Zo'n leuke stempel ook. Mijn eerste kaart is ook een kerstkaartje geworden. Ik wil ook proberen om deze op regelmatige basis te maken zodat ik eind van het jaar zoveel mogelijk op voorraad hebt. :)
Marjan zei…
Wat een leuke mok, gaaf kaartje!