Skreptijd

Had je gedacht zit hier alweer een uurtje of wat achter de pc te kijken lezen reageren, bleeehhh en eigelijk wil/moet ik skreppen. Heb er ook nog tijd voor ook dus wat doe ik dan nog hier? Maar soms heb je dat dan zit je maar wat te spelen met je papier en wil het gewoon niet vlotten, ga ik op het net kijken voor inspiratie val ik van het ene in het andere. Vergaap me aan alles wat iedereen maakt en dan zak ik nog dieper weg pppfff dus even helemaal geen skrepmojo. Ga de compu maar afsluiten en rustig in een hoekje zitten wachten tot het weer terug komt.

Sorry voor m'n gezever wens jullie allemaal hele fijne paasdagen en niet teveel choco-eitjes eten.

Reacties

Rieni zei…
Jullie ook fijne paasdagen, en ik hoop dat de skrep zin weer terug komt. Niet vergeten dat we daar allemaal wel eens last van hebben. gelukkig komt het altijd weer terug!!!

groetjes Rieni
Wilma zei…
Die mojo komt vanzelf terug hoor!!
Fijne paasdagen meid!
groetjes Wilma
Heel herkenbaar hoor Anja, mijn handen jeuken ook, maar ben eigenlijk te moe om wat dan ook te doen....Hopelijk morgen weer meer tijd...xxxWendy.
Je mojo is ook vast pasen aan het vieren, hij komt wel weer! :o)
Fijne paasdagen!
Anoniem zei…
Anja.....jij geen inspiratie...nou je scrapideen komen straks vast in alle hevigheid weer terug en maak je weer prachtige dingen.
Fijne paasdagen ook voor jullie!

Groetjes Jacqueline
MadeByMaly zei…
Ik heb zo'n vermoeden dat jou scrapmojo zo weer terug is :-)
Jullie ook hele fijne paasdagen.

Groetjes, Marianne
Cynthia zei…
Tja, dat is heel herkenbaar! Hopelijk komt het er de komende dagen wel van. Fijne paasdagen!
Je@net zei…
Ha, ha, heel herkenbaar Anja!!
Fijne Paasdagen meis, geniet ervan en met die mojo van jou komt het wel goed ;-)
Ingrid zei…
Zooooo herkenbaar. Als ik achter de PC ga zitten, kom ik er vaak niet meer achter vandaan en is de avond zo voorbij. Ik hoop dat je je scrap mojo weer gauw vindt.
Monique zei…
Hoop dat je inspiratie snel weer terug is. Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Groetjes Monique
Natasja Vink zei…
Gefeliciteerd Anja, zag dat jij de winnares was van de DT wedstrijd bij Made by Maly, helemaal super.

GR. Natasja