operatie

Ben al in februari op gesprek geweest bij de vaatchirurg voor m'n spataderen en toen zei hij het zal wel zo'n 6 tot 8 weken duren voordat je een oproep krijgt. Oke we zijn nu heel wat weken verder en ik dacht nou dat word dan september ofzo want hoorde links en rechts verhalen dat ze die operatie's alleen maar in de maanden met een R doen. Maar het kriebelde toch wel een beetje dus dacht laat ik vandaag of morgen maar eens gaan bellen. Nou dat hoeft dus niet meer want vanmiddag belden ze en ja jullie raden het al, volgende week donderdag moet ik om 7 uur 's ochtends in Venray in het ziekenhuis zijn en ga ik onder het mes. Net in weer een drukke week op school want we zouden volgende week iedere ochtend aan de afscheidscollage's van groep 8 gaan werken. Die zijn dan op kamp dus kunnen wij mooi aan de slag. Tja dit gaat dan toch even voor ik kan het maar gehad hebben. Zei ze heel dapper maar ondertussen......

Reacties

oei spannend!!! nou beterschap maar vast... hopelijk lukt het allemaal goed en knap je snel weer op

Groetjes van Tessa
Wilma zei…
Eigenlijk komt zoiets nooit uit hè? Hoop dat het goed verloopt, enne, flink lopen doet wonderen!
groetjes Wilma
Oh jeetje, sterkte alvast hoor!

Fijn weekend!
Monique zei…
Sterkte hoor. En hopelijk valt het allemaal nog mee.