world card making day

Zaterdag 4 oktober was het World Card Making Day. Ingen had op het SA-forum van 10 uur 's ochtends tot 16.00 uur 's middags iedere keer hele leuke challenge's geplaatst en ondanks m'n drukke zaterdagprogramma ben ik er gelukkig toch in geslaagd om 3 van de 7 opdrachten te maken. Heb de rest opgeslagen om er eventueel deze week nog mee aan de slag te gaan.
De eerste opdracht was een voorbeeldkaartje waaruit je je inspiratie kon halen.



Nou ik ben dus gelijk aan de slag gegaan want dit was een kaartje in mijn straatje met zo'n mooie vlinder en aangezien ik helemaal into de vlinders ben moest ik deze gewoon maken.



De tweede opdracht was een workshop maak en pocket heel erg leuk om te doen heb er maar gelijk een kerstkaart van gemaakt eens moet je toch beginnen nou dan was dit een mooie gelegenheid.
Hier de voorbeeldpocket;


En hier mijn uitwerking van de pocket;


De derde opdracht was maak een halloween-kaartje deze heb ik even overgeslagen. De fotograaf kwam vandaag op school dus moest ik zaterdag nog even met de meiden gaan winkelen voor nieuwe kleren niet alleen vanwege de fotograaf hoor ze hadden gewoon wat nieuws nodig. En dit was een mooie gelegenheid. Na twee uurtjes zweten en pashokje in en uit had ik voor beiden weer een hele leuke garderobe zullen jullie vast nog weleens voorbij zien komen.
Terug thuis ben ik snel weer naar boven gegaan om de volgende opdracht te maken.
De vierde opdracht was een kaartje maken aan de hand van onderstaande sketch;

En wederom heb ik voor een kerstkaart gekozen;

Toen snel eten gekookt gegeten en Huub weggejaagd achter de computer want ik moest dit kaartje voor 8 uur nog uploaden, hoezo erg..........

Ben gisteren nog even verder gegaan met kaartjes maken maar dit keer in opdracht van Marianne ( madebymaly) die heeft een leuke challenge voor het designteam bedacht. We mochten drie vellen dessinpapier en een cardstock uitzoeken ( geen kerstpapier) en hier kerstkaartjes van maken om te laten zien dat je voor kerstkaartjes niet perse kerstpapier hoeft te gebruiken. Heb er twee klaar nu de rest nog. Foto's volgen dan snel genoeg.

Fijne maandag nog.


Reacties

Anoniem zei…
Prachtige kaarten heb je gemaakt Anja !!
Groetjes Berdien
Wilma zei…
Gaaf, gaaf, gaaf!!
M@ureen zei…
Prachtig weer Anja!
Ik heb weer van je mooie kaarten genoten :-)
Monique zei…
Ze zijn stuk voor stuk prachtig, maar de bovenste blijft mijn favoriet.
MadeByMaly zei…
Ik had ze al op het forum gespot maar ik wilde je nog even persoonlijk laten weten dat ik ze wel weer erg gaaf vind.
super kaartjes weer en vooral die kerstkaart is heelmaal het einde
Dorine -xxx- zei…
Wat een geweldige kaartjes heb je gemaakt Anja.
Odetta zei…
Heel erg mooi!