Award en card cj

Kijk eens wat ik van Patricia (terrortoet) heb ontvangen. Lief he, heel erg bedankt hoor ben er heel blij mee.


Nu zou ik hem dus weer door moeten geven maar ik heb zoveel mensen waar ik hem aan zou willen geven dus bij deze iedereen die m'n blog regelmatig bezoekt en al die lieve berichtjes achterlaat bij deze deze award geef ik door aan jullie allemaal.

Heb nog een card cj in mekaar geknutseld voor Norbiba(scrapfan) op het SA-forum. Haar onderwerp was cupcakes eigelijk allerlei lekkere taartjes, zoetigheid ed.
Ik heb gekozen voor een recept van appel-kaneel cupcakes.
Hoop dat ze hem leuk vind heb er met veel plezier aan gewerkt.






Gebruikte materialen:
Cardstock: bazill beige en creme, p.p. sassafrass en creative imaginations, zwart en rood met witte stippen lintje, headpin american crafts, rode knoop, letterstickers making memories en pink paislee, zwart waxkoord,stazon inkt timber brown, printable Cutting cafe cupcake,beige krullint.



Reacties

Romy zei…
Gefeliciteerd met je award!

Wat een superleuke Card CJ heb je gemaakt. Ik vind vooral dat uitklapboekje in de vorm van een cupcake erg goed gevonden.
Angela zei…
Oh My Goodness, this is AWESOME!!! I love this!
niekolken zei…
prachtig en leuke kaart!zou wel het recept willen proberen!!
gefeliciteerd met je award en wat een mooi kaartje zeg!!!

Liefs, Marit.
Unknown zei…
Wow dat ziet er GEWELDIG uit Anja!
Monique zei…
Je card-CJ ziet er gaaf uit wat leuk gedaan. En dat papier blijf leuk hé?
Ik heb het ook nog steeds liggen, maar wil het voor iets heel speciaals gebruiken :))