allestelt

It seems like ages that I've been making a lay-out. Although I like making cards a lot I also love to make lay-outs. But since there are to many great card blogs I am in need of some extra time, aren't we all.
But here is my take on this week's allestelt challenge.
We got this beautiful lay-out to work with as inspiration.
Het lijkt wel eeuwen geleden dat ik een lootje heb gemaakt. Ik ben dol op het maken van kaarten zou je niet zeggen, hi,hi, maar zo af en toe een lootje is toch ook niet gek. Er zijn ook zoveel leuke kaartenblogs ik zou liefst overal aan meedoen maar heb dan echt wel een chronisch tijdgebrek.
Hier dus mijn uitvoering voor het allesteltblog. We kregen deze lay-out ter inspiratie.



This I made:
En deze heb ik gemaakt, tevens voor Marianne ( MadeByMaly) met het mooie graphic 45 papier.



Gebruikte materialen:
Cardstock: kraft bazill, p.p. graphic 45 communique en fashionista, knoopjes, tags van communigue, bloemen van prima marketing, zwart kant en lint,beige/zwart gingham lint en making memories journalingblaadje.





Reacties

Dora zei…
Helemaal geweldig je uitwerking zo superooi, ik vind die oude stijl erin echt mooi! je blijft er naar kijken!
groetjes Dora
sam zei…
mooie layout heb je gemaakt! groetjes sam
Hetty zei…
Wat een gave layout van je dochter!! Een echte dames layout.

gr Hetty