2sketches4you, cardpatterns and twisted sketches

As much as I like creating things I love surfing the net for some more inspiration and getting to know all those great designers that are out there. Once in a while you get by some very great blogs and meet nice friends who have the same passion. And I can't help myself but when I see nice ideas or stuff I just got to have it. I'm a very lucky girl because I own a nice room to play in but I think I have to get me another because I have far too much stuff. Sometimes you find also digital images or stamps so no room required only space at your computer. I have to admit I have collected many nice stamps over the last months but haven't been able to use them. So from now on I'm gonna use them Margriet and Marjan. I'm sorry I haven't done that before but I promiss you I'll be playing with them.
Ik hou er van om creatief bezig te zijn maar vind het ook heerlijk om te surfen op het net op zoek naar nog meer ideeen en inspiratie en al die geweldige designers overal ter wereld te leren kennen. Soms kom je dan op blogs met de meest fantastische dingen en soms hou je er dan ook nog leuke vrienden aan over die dezelfde passie delen. En ik kan er niets aan doen maar als ik die mooie dingen zie en leuke ideeen dan moet ik die gewoon hebben of uitvoeren. Gelukkig ben ik in het bezit van een mooie scrapkamer maar helaas is deze ook alweer uit z'n voegen aan het barsten, heb gewoon veel teveel. Daarnaast heb ik de laatse tijd nogal wat digitale stempels her en der verzameld het leuke is dat je er geen ruimte voor nodig hebt alleen maar plaats op je computer. Moet helaas wel bekennen dat ik ze verzamel en verzamel en er vervolgens niet aan toekom om ze te gebruiken sorry Marjan en Margriet. Maar daar komt nu verandering in dus hierbij al een paar kaartjes.

I'll start with the sketches over at 2sketches4you;On both cards I used the digital fijne moederdag ( happy mothersday) provided by Marjan;
Ik begin met de sketches van het 2sketches4you blog en hierbij heb ik de moederdagstempels gemaakt door Marjan gebruikt.





Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p. basic grey origins, stempel hero arts, digitale stempel marjan, cuttlebug embossingfolder swiss dots, spellbinder nestabilitie, organza lintje, wit borduurgaren, ronde hoekpons, martha steward vlinderpons, fiskars scallop borderpons.


The bonussketch;





Gebruikte materialen:
Cardstock; wit bazzill, p.p. basic grey origins, nellie snellen multiframe, doodlebug bloem, organza strikje, wit borduurgaren, digitale stempel marjan, ek-succes borderpons.


The sketch over at cardpatterns # 58;
Here I used a digital stamp by Margriet, they are very versatile.
I also made this one for the scrapotheekforum there is a new three months challenge.
We got a picture as inspiration;
Vervolgens de sketch van cardpatterns, ook hier heb ik een digitale stempel gebruikt dit keer van Margriet. Deze kaart heb ik tevens gemaakt voor de nieuwe kwartaalchallenge van het scrapotheekforum moesten de volgende foto gebruiken als inspiratie.







Gebruikte materialen:
cardstock; wit bazzill, p.p. bo bunny alisha, behangstaaltje, martha steward vlinderpons en tom tas vlinderpons, spellbinder nestabilitie, ronde hoekpons, zwart/wit gingham lintje, stempel margriet.


At the blog of Ingrid I came across a new cardsketchesblog twisted sketches so I played along with their nice sketch;
I also used the sketch for the challenge over at scrapotheekforum, we had to work with a colorscheme.
Here I used also a digital stamp made by Margriet.
Op Ingrid d'r blog kwam ik een nieuw kaartchallengeblog tegen, twisted sketches dus ook hier aan meegedaan. Heb dit gecombineerd met een kleurenschema op het scrapotheekforum voor de kwartaalchallenge.
Ook op dit kaartje heb ik een digitale stempel van Margriet gebruikt.







Gebruikte materialen:
Cardstock; wit bazzill, p.p scenic route, bloemen prima marketing, wit borduurgaren, fiskars borderpons, witte knoop, wit touwtje, cuttlebug embossingfolder swiss dots, digitale stempel margriet, stempel papertreyink.


Reacties

Romy zei…
Wauw, ik geniet telkens zo van het zien van jouw kaartjes. Dit is weer zo mooi allemaal!
cnelson zei…
Wowzers Anja!!! Absolutely magnificent cards!! You are soooooooooo talented!! Wow!
Dora zei…
wow dat zijn er veel heel veel, en ze zijn heel erg mooi, wat een schitterend kleuren gebruik je altijd, kaarten die een lach op mijn gezicht toveren!
Marjan zei…
Je kaartjes zien er weer supergaaf uit, Anja! Vooral het kaartje voor CardPatterns heeft mijn hart gestolen!
Cari zei…
Great job on the card, Anja! Your colors are great, and it's so cheerful! Thanks for playing at Twisted Sketches!
Anoniem zei…
Jeetje wat heb je weer veel gemaakt !! Het ziet er allemaal weer schitterend uit !!
Groetjes Berdien
Rieni zei…
jeetje zeg, jij hebt veel gemaakt, en ook alles ziet er weer prachtig uit.Petje af hoor!!!
Anoniem zei…
super `cute` as always Anja:)x
Kathy Martin zei…
Wow! You have had some crafting time! So many fabulous cards! Thanks for playing along with us at 2S4Y! :)
Wow! You've been busy, I think you may be a challenge Queen! Thanks for playing Twisted Card Sketches, love all the stiching on your card!
Laura Davis zei…
Wowzers!!! Stunning work :)
Thanks for playing at 2S4Y!
Laura
nancy zei…
GORGEOUS work on all of your latest cards!!!! love your work on the latest twisted card sketch!!! TFS!!!
Amy C zei…
Such beautiful cards Anja!! I love all the little details. Thanks for playing along with us at Twisted Sketches.
Unknown zei…
Wow! Your cards are gorgeous! I love the colours you've used and the little details like stitching. Thanks for playing at Twisted Sketches. x x
dstandard zei…
All your cards are simply gorgeous! Love each and every one of them. Thanks for playing at Card Patterns!
Wat een leuke kaartjes weer! Doet me er aan denken dat ik ook nog communiekaartjes moet maken. Vind die van jou in ieder geval erg mooi.
Clare zei…
I love the layering on this card, it's so pretty. A great interpretation of the first sketch! Thanks for your suport. C x