dutch card lovers

It is Ellen's turn this week on Dutch Card Lovers and she wanted to try something new. She didn't give us a sketch to work with but a recipe.
The sponsor this week is cutestampsandcards and go over to the blog to see what a nice price they have for you. Also see what the others did with the recipe. Good luck.
Het is ellen's beurt deze week op het dutch card lovers blog en ze wou eens een keer iets anders proberen. Ze gaf ons geen sketch om mee te werken maar een recept. De sponsor deze week is cutestampsandcards en kijk maar eens op het blog wat voor prijs ze beschikbaar stellen. En geniet van de uitwerking van het recept van de rest van het DT. Veel plezier met bereiden.

The recipe;
Het recept;



My take;



Gebruikte materialen:
Cardstock; wit en rood bazzill, p.p; girls paperie tinsel en twist, Ek-succes borderpons, Ek-succes deep edger pons, nellie snellen multiframe, cuttlebug embossingfolder stars, rood organza lint, sticker tinsel en twist, stempel papertrey ink.


And yes another christmascard, in the previous post Margot asked me how many cards I have made already so I started counting today. And guess what I have a stack of 74 cards already guess it will be enough for this year but well lets see I just keep on going. And Joke don't worry I get enough sleep!!!!!!
En ja hoor wederom een kerstkaartje. In de vorige post vroeg Margot hoeveel kaartjes ik inmiddels heb. Dacht ga ze maar eens tellen en tot m'n verbazing zijn het er al 74!!!!! Denk dat dat er onderhand wel genoeg zijn maar ach zolang ik het leuk vind ga ik gewoon door, dan zijn ze alvast voor volgend jaar. En Joke maak je maar geen zorgen slapen doe ik wel hoor.


Reacties

Margot zei…
74!!!!!!??????? wauw! echt een indrukwekkend aantal!
Marjan zei…
Nou inderdaad!! Maar wat een mooie is dit ook weer!
Romy zei…
Wauw, 74??? Jeetje, ik doe het je echt niet na. Ik kan altijd al snel geen kerstkaarten meer zien en vond het al knap van mezelf dat ik er inmiddels zo'n 20 heb gemaakt;) Dat is niets vergeleken met jouw superproductie, hihi.

Je kaartje is supermooi geworden!
Ellen zei…
Ik dacht al, het moeten er zeker 50 zijn, maar 75???!!! Kan ik er niet wat van je overnemen???
Ik denk dat ik nu zo rond de 30 zit maar dat is nog lang niet genoeg.... Ik buffel dus nog maar even door.
Ook deze kaart is mooi geworden. Hoe vond je het om van een recept te werken i.p.v. een schets???

Groetjes Ellen
Dora zei…
Wat een superkaartje weer!
En al zoveel kerskaarten..wowwie petje af!
Brigitta zei…
Ik heb je weer terug gevonden via het SNN forum, leuk!!!