Iets anders......

I would like to try something different. I'm a huge fan of Birgit's work. If you've never visited her blog you should do so she makes the most beautiful clean & simple cards. Her cards are often a true work of art.
So today I would like to try something of that art for myself. I hope she doesn't mind me lifting some of her great idea's.
I used the beautiful sketch over at the challenges for you blog they have a sketch by Joyce for the first time. Great sketch.

Ik wou eens een keer een ander kaartje maken. Ben al geruime tijd fan van het werk van de zweedse Birgit Edblom. Als jullie niet bekend zijn met haar werk moeten jullie zeker eens haar blog bezoeken ze maakt de meest fantastische clean & simple kaarten. Soms zijn het net ware kunstwerkjes.
Dus voor dit kaartje heb ik verschillende van haar technieken geprobeerd hoop dat ze dat niet erg vind.
Heb de nieuwe sketch van challenges for you hiervoor gebruikt. Voor Joyce de eerste sketch van haar hand een prachtige sketch.



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en kraft bazzill,spellbinder nestabilitie, bruin touwtje, sentiment stempel papertrey ink, crafty indivdual klokstempel, takjesstempel stampers anonymous dylusions, bloem technique tuesday, houten knoopje.

Reacties

Marja Sch zei…
Wow geweldig gedaan zeg.
Marielle zei…
wauw wat een prachtige kaart en wat een apparte detaisl zeg schitterend hoe je die bloemenblaadjes hebt verwerkt en dat rondjes met die draadjes eromheen is dat geborduurd?
Liefs marielle
Nadine zei…
Heel geslaagd deze verandering Anja, ziet er fantastisch uit!
Margot zei…
schitterende kaart! ik ga even op haar blog kijken je maakt me nieuwsgierig :)
Marjan zei…
Een topkaart, Anja, probeer jij maar vaker iets nieuws, dat gaat je ook heel goed af!! Fijn dat je meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan
Judith zei…
Nou, Anja, ook deze stijl kun jij super goed aan! Mooi gemaakt, je hebt haar ideeën goed omgezet. En dat je dan ook een stempel in die stijl hebt - perfect!
Groetjes,
Judith
Anoniem zei…
Dit zit er erg goed uit !! Ga eens snel op haar blog kijken.
Groetjes Berdien
Een supermooi kaart!

Groetjes,Willy
Monique zei…
Wow Anja, dat ziet er te gek uit! Leuk dat je weer meedoet met CFY en ik ga maar eens snel op dat blog kijken!
angeleef zei…
Oh wow dit ziet er echt prachtig uit!
Echt heel knap gemaakt seg!
Ben ook al op haar blogje wezen kijken, ook de moeite. Logisch dat je die technieken bewerkt hebt en dat heb je super goed gedaan!
Groetjes
** Evi **
Sanne zei…
Vet gaaf is deze! Wat leuk met die bladeren-stempels! Goed gedaan joh, ik ga meteen een kijkje nemen op het blog!

Liefs Sanne
Tinie zei…
Echt een prachtige kaart!! Mooie kleuren! De schets is echt leuk in de kaart verwerkt!
groetjes Tinie
Mooie kaart! En toch weer zo anders... Leuk dat je weer meedoet bij CFY!
Joyce Ebben zei…
Wauw wat een gave kaart! Wat een geweldige technieken, ben dus ook even op haar blog geweest.. maar ik vind hoe jij haar technieken op deze kaart gecombineerd hebt echt geweldig! Die bloem en die takken!!! En dan die cirkel met touw... Wat een topper! Leuk dat je (zoals altijd) weer meegedaan hebt met CFY! Groetjes Joyce
Brendaxx zei…
Waanzinnig gaaf kaartje zeg!! Wauw!
Sientje zei…
Wauw echt supermooi!!
marjan zei…
Wat een plaatje heb je er weer van gemaakt !
Dat zal ze toch niet erg vinden ,als je iemand zo kunt inspireren.Ik ga zo gauw eens kijken op dat blog .
Heb jij die stempels van Dylusions...en neem je die mee volgende week???
En zou ik er dan mee mogen spelen :):):)...
Fijn weekend !!!
Monique zei…
Prachtig Anja en verandering van spijs doet eten toch??
Ik vind het ook leuk om allerlei technieken uit te proberen, dus dank je wel voor deze inspiratie
crealinedance zei…
Hoi hoi Dat is een hele mooie.gr.Nel
Cornelie zei…
Ga later wel eens bij haar kijken, maar dit beloofd veel goeds, want je kaartje is geweldig!
groetjes cornelie
Angèle zei…
Wow een schitterende kaart! De link heb ik gevolgd... dank je wel. Ze maakt ook prachtige kaartjes!

Groetjes, Angèle
MadeByMaly zei…
En deze is ook al geweldig. Wat heb je veel geplaatst afgelopen weken, ik ga alles op mijn gemakkie bekijken en kan je nu alvast vermelden dat ik het prachtig vindt. Je weet immers...ik ben een fan!