Crazy for CAS # 46 sketch....

Hi there it's another saturday and it's Crazy for CAS time. This time we have another sketch for you.
Only recently a new clearstamp brand came along; ALTENEW. They have really great stamps and one of them ( painted flowers) I simply got to have. It was however sold out in no time so I was Lucky to order it when it was back in order.
Hoi alweer een zaterdag en dus crazy for CAS tijd. Deze keer hebben we een leuke sketch voor jullie. Onlangs kwam er een nieuw stempelmerk; ALTENEW op de markt en bij het zien van de stempelset painted flowers wist ik gelijk dat ik deze MOEST hebben. Helaas was hij binnen no time uitverkocht dus ik was heel erg blij dat ik hem tijdens de tweede ronde wel kon bemachtigen.

 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, stempels altenew painted flowers, scor-pal, sentimentstempel mama elephant.
 
Now visit the blog for more inspiration and join in.
Neem nu maar snel een kijkje op het blog wat de rest van het team heeft gemaakt en doe gezellig mee.

Reacties

Miranda V zei…
Wat fijn dat je hem toch hebt kunnen bemachtigen, want jij weet hier wel raad mee. Prachtige stempel en bijbehorend resultaat. Echt heel mooi en leuk gedaan. Heel sprekende kleuren ook!
Margot zei…
Wat een schitterend kaartje! Bewaar maar voor mijn 40e verjaardag!
Gerdine zei…
Je uitwerking is echt bijzonder mooi!! Heel gaaf gedaan!
Stella zei…
Wow wow wow; ik snap weldat je deze moest hebben; ik nu ook :)
Prachtige kaart. Mooie uitwerking van de sketch. Ben er wég van!
Fijn weekend!
Groetjes,
Stella