Dutch Card Lovers # 318

And again another new challenge over at the Dutch Card Lovers blog. Although we don't celebrate halloween over in the Netherlands I love making halloween cards either spooky and or cute.
So for this challenge I made a halloween card. For those who know Amy Rysavy this card may be familiar because I was inspired by her work. For those who don't know her be sure to check her out she makes the most incredible cards and videos.
En wederom de nieuwste challenge van het DCL blog. Ook al vieren we geen halloween hier in Nederland ben ik helemaal gek op het maken van halloween kaartjes. Dus voor deze challenge een halloween kaartje. Degene die bekend zijn met het werk Van Amy Rysavy komt het misschien wel bekend voor. ik heb me helemaal laten inspireren door haar prachtige werk. als jullie niet bekend zijn met haar werk dan neem maar snel een kijkje op haar blog of youtube channel.



Now head over to the DCL blog and find out what you can make with this challenge it should not have to be a halloween card.
Nu maar snel naar het DCL blog en zie hier dat je met deze challenge allerlei kanten op kunt het hoeft geen halloween te zijn.

Reacties

Ik volg Amy al een tijdje en kijk graag naar haar Youtube filmpjes. Door haar werd ik geïnspireerd om altijd de binnenkant van mijn kaartjes te versieren. Je kaart is echt prachtig, ik vond het ook erg leuk om met deze kleuren te werken. Leuke challenge!!
Wat een heerlijke vrolijke Halloween kaart Anja. Echt super leuk gedaan.