DCL # 342

 For this challenge it was my turn to come up with a design. I decided  to go for some patterned paper with a stamped image. I search for some papers I could use for this challenge and I went a little bit crazy and  made 7 cards because I couldn't choose. 

Ik was aan de beurt om een opdracht te verzinnen voor het DCL blog. Het leek me leuk om designpapier te nemen en hierop te stempelen. Ik ging op zoek naar papiertjes die hiervoor geschikt waren en ben een beetje uitgeschoten volgens mij kon namelijk geen keuze maken dus dan gebruik ze maar allemaal.









Reacties

Leuke kaarten!
Grtz
Janette
Marjan zei…
Leuk zoals jij helemaal los gegaan bent, ik vind ze allemaal erg gaaf!
Wat zijn ze leuk Anja! Je zat helemaal in de flow zo te zien. Nummer twee is mijn favoriet, ik vind het gestanste gat en de folie op het papier extra mooi erbij.
Echt een hele leuke challenge en een echte uitdaging, maar heel leuk om te doen! En je rij kaartjes is super! Zoveel verschillende mogelijkheden, goed bezig!!
Kaartenkraam zei…
Jij bent lekker bezig geweest! Maar het was dan ook jouw keuze voor deze challenge. Ik vond het best een lastige maar leuk om zo uitgedaagd te worden. Ik vind jouw kaart nr. 5 het allermooiste.

groetjes van Ank
Ingen zei…
Wat een super leuke voorbeelden heb je gemaakt!