DCL # 362

 Na een zeer hete zomerstop zijn we weer terug met de challenges op het Dutch Card Lovers blog.

Dit keer aan mij de eer om een challenge te mogen verzinnen en geloof me het word steeds moeilijker om nog iets te verzinnen wat niet al de revue is gepasseerd.

Heb gekozen voor een techniek challenge waarbij je de bovenste laag van je kaart inscheurt om zo een leuk detail of tekst te onthullen.

Neem maar snel een kijkje op het blog van de Dutch Card Lovers voor prachtige uitwerkingen van deze techniek en doe gezellig mee.




Reacties

Marja Sch zei…
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt met deze uitdaging. Groetjes Marja
Marjan zei…
Prachtige kaartjes, allebei en ik vond het een heel leuke challenge, kende het wel, maar niet eerder gedaan.
Wat een leuke challenge heb je verzonnen Anja! Ik had het nog nooit gezien. Dat je bij deze uitdaging alle kanten op kunt laat je hier goed zien met deze twee prachtige kaartjes. Allebei heel erg leuk!!
Mooie kaartjes Anja en een hele leuke uitdaging! Ook ik kende het nog niet, maar echt super leuk om te doen! 🌺☕️