Liftchallenge # 172

Ook het liftchallenge blog is weer terug van vakantie en dit keer ben ik eens een keertje ruim op tijd met mijn uitwerking van een hele leuke challenge.

Heb een oude stempel van clearly besotted genomen om de strepen achtergrond met distress ink te stempelen.

De bovenkant heb ik gemaakt met een randdie van simon says stamp en de bloemenrand heb ik geembost en daarna ingekleurd met copics.

Het tekststrookje is ook ingekleurd met copis en daarna wat spetters met witte verf aangebracht.





Reacties

Marjan zei…
Je bent zeker heel erg op tijd, Anja! :)
Je kaartje is superleuk, dat kleine hippootje is een schatje en danst gezellig tussen de bloemetjes. Mooie streepjes ook! dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!
Cornelie zei…
Nou je bent er zeker vroeg bij Anja, valt helemaal op ;-) Super leuk dat je weer meedoet en bedankt voor je toffe inzending!
oh en deze is óók leuk!
groetjes Alma
Oh wat is hij leuk Anja!! Dat brilletje ook... echt super! En ook het randje met de bloemen vind ik een mooie toevoeging. Heel gaaf gedaan allemaal, dankjewel voor je bijdrage aan deze liftchallenge.