Liftchallenge # 5

First of all I was pretty surprised that I won the last liftchallenge. You can find my card here. Thank you ladies for picking my card.
ten eerst ik was heel erg blij verrast dat ik de laatste liftchallenge had gewonnen. Hier kunnen jullie mijn kaartje vinden. En nogmaals heel erg bedankt voor het uitkiezen van mijn kaartje.


Now over to the new challenge Angele picked this card made by Margot for us to lift. Isn't this the cutest card?
En dan nu de lift voor deze week. Angele koos onderstaand kaartje uit van Margot. Is het geen schatje?


My take, I'm sorry I didn't do any stitching maybe I'll try and make a new one.
Mijn uitwerking heb er wel niet op geborduurd maar misschien maak ik er nog wel een.

Reacties

Marjan zei…
Borduren is niet ieders ding. Maar jouw lift is wel erg erg leuk geworden met de schattig sneeuwpopjes en het mooie papier en pomponlint!
En je eerste plek was geheel verdiend, hoor!

Groetjes, Marjan
Wilma zei…
Leuk kaartje! Dat papier is een oudje hè?
Ingrid zei…
ik vind jouw kaartje ook erg leuk geworden. de sneeuwpopjes zijn cute
groetjes ingrid
Sientje zei…
Leuk Anja. En dat je er niet op geborduurd hebt geeft toch niet? Dit is ook zoho leuk. Zelf heb ik de hele middag zitten dubben borduren of iets anders heb zelf uiteindelijk wel voor het borduren gekozen maar meer ook omdat ik het niet na kon laten om ook van die schattige vogeltjes te maken. En weet je ik vond het erg leuk om te doen. Leuker dan verwacht zelfs.
Cornelie zei…
Een heel leuk kaartje, maar toch mis ik echt wel het borduren...dat is juist "het" op de kaart! Dus wie weet zien we er nog één. Vind het wel onwijs leuk dat je weer met ons meedoet!! Veel plezier hè met je prijs!
Groetjes cornelie
Judith zei…
Een dik verdiende eerste plaats!!!

Je kaartje van vandaag is schattig met de drie sneeuwpopjes op een rij (-: En je gebruikte lint lijken wel sneeuwballen, leuk!
Margot zei…
ik vind 'm gaaf! en dat geborduur is niet verplicht toch? ;), ik zou willen dat ik eens een kaart kon maken zonder naald en draad, dat zou pas een uitdaging zijn haha :)
José zei…
Nee borduren is niet ieders ding idd. Maar je hebt hem mooi gelift. Mooi papier heb je gebruikt en de Sneeuwpoppen vind ik erg leuk.
Top dat je weer meedoet!
Groetjes, Jose
Dora zei…
Ik vind het een dotje!
Nadine zei…
Ik vind je kaart weer mooi Anja. Leuk zo die sneeuwpopjes, je hebt er weer je eigen draai aan gegeven.!
mieke zei…
hij is leuk geworden,

Mieke
Brendaxx zei…
Borduursels of niet: ik vind je kaartje prachtig!